یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی

فیلم و فایل‌های متنی طبق شرایط و مقررات سایت دادبانان، در اختیار دانش‌پذیران گرامی قرار می‌گیرد.

% 100 آنلاین
% آفلاین
% حضوری
تعداد کلی جلسات 34 جلسه
مدت دوره 100 ساعت
تاریخ بسته 1403/03/23 الی 1403/06/14
با ارائه مدرک پایان دوره

یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی با دادبانان

با ارائه گواهی از آموزشگاه دادبانان دانا


با توجه به افزایش تعداد وکلای دادگستری، وکلایی موفق تر هستند که علاوه بر دانش عمومی، دارای تخصص در زمینه خاص باشند؛ به ویژه اینکه حوزه های وکالتی به مانند پزشکی گسترده بوده و نمی توان از یک وکیل انتظار داشت که در همه زمینه ها دارای تخصص و مهارت کافی باشد؛ در واقع وکالت تخصصی، موجب افزایش کیفیت خدمات وکالتی می شود زیرا به واسطه انجام وکالت توسط وکیل متخصص احتمال وقوع خطا کاهش پیدا میکند؛ یکی از حوزه های جذاب و پرمخاطب در وکالت، پرونده های دعاوی ملکی است. به عنوان مثال

شخصی با در دست داشتن یک مبایعه‌نامه عادی و چند نامه در سربرگ بنیاد مسکن و اداره ثبت، به دفتر وکالت شما مراجعه و اعلام می‌کند که سی سال قبل زمینی را در یکی از مناطق نزدیک همدان خریداری نموده و اکنون که برای دریافت سند مالکیت به اداره ثبت مراجعه نموده، پاسخ مشخصی به وی داده نشده است. لذا از شما درخواست می‌کند تا مشاوره لازم را به او ارائه کرده یا وکالت ایشان را جهت دریافت سند مالکیت قبول نمایید؛ حال سوال این است که چه راه هایی برای دریافت سند مالکیت وجود دارد و معایب و مزایای آنها نسبت به یکدیگر چیست؟

یا در مثال دیگری،

شخصی به شما مراجعه نموده و اعلام می‌کند که 10 سال پیش حکم قطعی دادگاه مبنی بر اثبات مالکیت نسبت به یک قطعه زمین 2،000 متری دریافت نموده و اخیراً که در حال انجام تشریفات صدور سند مالکیت در اداره ثبت بوده، به ایشان اعلام شده است که ملک مورد نظر در محدوده اراضی ملی قرار دارد. موکل از شما درخواست می‌کند که به وکالت از ایشان نسبت به فرایند ملی شدن اراضی مذکور اعتراض کنید.

برای یافتن راه حل این پرونده‌ها در وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی یا ارائه مشاوره حقوقی لازم، نیاز به چه مدارک و اطلاعاتی دارید و لازم است در جستجوی پاسخ چه سئوالاتی داشته باشید؟ به کدام قوانین و مقررات رجوع می‌کنید؟ چه مرجعی را برای احقاق حق موکل انتخاب می‌کنید؟

مالک و سازنده قصد انعقاد یک قرارداد مشارکت در ساخت را دارند و ملک موضوع قرارداد مشارکت نیز در پهنه R251 قرار گرفته است. مالک به شما مراجعه کرده و اعلام می‌کند که با سازنده توافق نموده‌اند تا مساحت تراکم مجاز پروانه ساختمان که 2،800 متر مربع می‌باشد، به نسبت 60 درصد برای مالک و 40 درصد برای سازنده باشد و مازاد بر آن سهم هر یک از مالک و سازنده به صورت معکوس محاسبه شود. موکل از شما درخواست می‌کند که راجع به این توافق متنی را آماده کنید تا به صورت یک شرط در قرارداد مشارکت در ساخت درج شود. پرسش اصلی که برای نگارش چنین شرطی به میان می‌آید این است که منظور از پهنه‌بندی مصوب چیست؟ منظور از تراکم ساختمانی، دستور نقشه، متراژ مفید، زیر بنا، سطح اشغال و اندازه قطعات چیست؟


ساعت برگزاری یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی:

روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت 18:00 الی 21:00

با ارائه گواهی پایان دوره

مدت کارگاه: 100 ساعت


عناوین دوره‌های یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی:

  1. دعاوی قراردادهای مشارکت در ساخت
  2. دعاوی پرکاربرد ملکی
  3. حقوق ثبت املاک کاربردی
  4. تغییر کاربری اراضی
  5. مقررات شهرداری


اساتید دوره‌های یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی:

  1. دكتر فرهاد بيات
  2. هادی خسروسرشكی (خسروی)
  3. استاد وحيد فقيهی محمدی
  4. دكتر سيدعلي خراسانی
  5. استاد اميد محمدی


هدف از برگزاری یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی:

هدف از برگزاری یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی، آشنایی وکلا و مشاورین حقوقی با مسائل پر کاربرد در پرونده‌های ملکی و همچنین افزایش آگاهی آنها نسبت به مقررات مربوط به دعاوی ملکی و نحوه طرح دعوا و دفاع در پرونده‌های ملکی می‌باشد.


ویژگی‌‌های یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی:


1- بررسی کاربردی موضوعات رایج در پرونده‌های ملکی

در یازدهمین کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی با طرح پرونده‌های واقعی که در بردارنده موضوعات پر تکرار و رایج در دعاوی ملکی است، سعی می‌شود تا وکلا و مشاوران حقوقی به طور عملی با نکات اصلی و فن دفاع در دعاوی ملکی آشنا شوند.


2-جامع بودن دوره دعاوی املاک

دعاوی راجع به املاک جنبه‌های متعدد و متنوعی دارد. در پرونده‌هایی که وکیل دادگستری حضور دارد، تسلط وکیل به مباحث مربوط به شهرداری، قراردادهای مشارکت در ساخت، حقوق اراضی و منابع طبیعی، حقوق ثبت و تغییر کاربری اراضی بسیار حائز اهمیت است. در این دوره کلیه مباحث مذکور مورد تدقیق و بررسی قرار می‌گیرد تا مخاطبین، تسلط لازم را نسبت به مباحث حقوقی مربوط به املاک به دست آورند.


3- توجه به رویه قضایی

بررسی آرای وحدت رویه و نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضائیه و ارائه نمونه آرای قضایی، جهت کشف رویه قضایی که تاثیر بسزایی جهت پیروزی در دعوا دارد، از دیگر ویژگی‌های دوره وکیل حرفه‌ای در دعاوی ملکی است.


4- حضور اساتید مجرب

با توجه به اهمیت جنبه کاربردی کارگاه وکیل حرفه ای در دعاوی ملکی، علاوه بر ظرفیت علمی، به ظرفیت تجربی اساتید نیز توجه گردیده تا در هر موضوع علاوه بر ارائه محتوای علمی مناسب، تجربیات ارزشمند استاد محترم نیز به مخاطب منتقل شود.


تلفن پشتیبانی:

📲09104502525

⁦☎️⁩ 2009 9200 021


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره 09104502525 در واتساپ، تلگرام یا بله و ایتا پیام دهید.

برای ثبت نام کافیست دکمه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید ، پس از وارد کردن شماره تماس و کدپیامک ارسال شده و تکمیل نام و نام خانوادگی و ایمیل (در صورتی که برای بار اول وارد سایت دادبانان می شوید)، به درگاه بانکی برای پرداخت مبلغ ثبت نام هدایت می شوید و پس از تراکنش ثبت نام شما انجام می شود. دقت کنید پر کردن قسمت اطلاعات تکمیلی در داشبورد جهت صدور مدرک پس از ثبت نام الزامی است. برای شرکت در کارگاه نیز کافیست روی سایت ورود (لاگین) کنید، داشبورد را انتخاب و دوره مدنظر را از لیست دوره های من در داشبورد انتخاب و در روز و ساعت برگزاری کلاس دکمه ورود به کلاس آنلاین را انتخاب کنید. برای مشاهده فیلم و فایل جلسات دوره هم، فردای روز برگزاری به داشبورد خود مراجعه و از سرفصل سمت راست داخل دوره مدنظر خود در داشبورد روی عنوان جلسه کلیک و از فیلم و فایل متنی آن جلسه استفاده کنید.

توضیحات بیشتر
قیمت اصلی دوره 15,000,000 تومان
قیمت خرید بسته 10,500,000 تومان

نظرات

    دوره ها و بسته های پیشنهادی