سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی

فیلم و فایل‌های متنی طبق شرایط و مقررات سایت دادبانان، در اختیار دانش‌پذیران گرامی قرار می‌گیرد.

% 100 آنلاین
% آفلاین
% حضوری
تعداد کلی جلسات 20 جلسه
مدت دوره 60 ساعت
تاریخ بسته 1403/04/12 الی 1403/06/27
با ارائه مدرک پایان دوره

سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی با دادبانان

با ارائه گواهی از آموزشگاه دادبانان دانا


عناوین دروس سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی:

  • حقوق گمرکی
  • حقوق ارزی
  • تعزیرات
  • حقوق بانکی
  • حقوق بازار سرمایه


ساعت برگزاری سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی:

یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت 18 الی 21

با ارائه گواهی پایان دوره

مدت کارگاه: 60 ساعت



اساتید سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی:

  • دکتر رضا گلی
  • دکتر محمدمسعود یوسفی
  • دکتر حسین قربانیان
  • استاد اسماعیل علی دادی
  • دکتر یاسر مرادی
  • دکتر زهرا فریور
  • دکتر فرهاد پیری


هدف از برگزاری سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی:

علاوه بر نیاز عمومی بنگاه های اقتصادی به مشاور حقوقی ای که مسلط به مسائل عمومی چون قراردادنویسی ، حقوق شرکت ها ، اسناد تجاری ، مالیات ، کار و تأمین اجتماعی باشد ، برخی از بنگاه ها و موسسات مالی اعتباری، کارگذاری ها، صرافی ها و ...، نیازهای تخصصی و ویژه تری دارند. بنابراین، نیاز به یک مشاور حقوقی که علاوه بر مواد بالا، مسلط بر مباحثی چون حقوق گمرکی، مسائل بانکی و ارزی، تعزیرات و قاچاق ، بازار سرمایه (بورس) ، و ... باشد، از بارزترین نیازهای یک بنگاه اقتصادی است.

دادبانان برای سومین بار اقدام به برگزاری دوره جامع پرورش مشاور حقوقی تخصصی نمونده و این بار در سال 1403 در زمینه مشاور حقوقی اقتصادی از تاریخ 12 تیر کارگاه جدیدی را با یاری خداوند و همراهی شما برگزار خواهد کرد. نیاز تخصصی بنگاه های اقتصادی، باعث شده است تا وکلا و مشاوران حقوقی نیز رو به آموزش های تخصصی بیاورند؛ و دوره تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی در تلاش است تا مخاطبان خویش را در حرفه ای تر شدن در مسیر حقوق اقتصادی یاری نمایند.



ویژگی‌‌های سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی:


. استفاده از عناوین و محتواهای کاملاً کاربردی متناسب با نیاز بنگاه های اقتصادی در کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی عناوین درسی انتخاب شده کاملاً کاربردی و مورد نیاز هر مشاور حقوقی است که در بنگاه‌‌های اقتصادی فعالیت می‌‌نمایند که مشتمل بر پنج درس: است حقوق گمرکی ، حقوق ارزی ، تعزیرات ، حقوق بانکی ، حقوق بازار سرمایه

 2. استفاده‌‌ حداکثری از زمان استفاده‌‌ حداکثری از زمان، برای انتقال موضوعات مبتلابه، از ویژگی‌‌های دیگر کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی دادبانان است؛ به عنوان مثال، یکی از نیازهای مهم مشاوران حقوقی، آشنایی و تسلط بر قوانین و مقررات پرکاربرد است؛ گاهی قانون مشتمل بر سیصد ماده است ولی فقط پنج ماده‌‌ آن در عمل، کاربرد فراوان دارد و تسلط بر همان تعداد ماده‌‌ قانونی اندک به منزله‌‌ تسلط بر هشتاد درصد آن قانون است.

 3. آشنا کردن مخاطبان با مقررات کاربردی در کنار قوانین یکی از خلاءهای نظام آموزشی دانشگاهی، عدم توجه به مقررات در کنار قوانین است؛ به عبارت دیگر در نظام آموزشی دانشگاهی معمولاً قوانین بررسی می‌‌گردند، ولی به مقررات که توسط مقامات اجرایی وضع می‌‌گردند توجه چندانی نمی‌‌ شود در حالی‌‌که مقررات به لحاظ عملی اهمیت زیادی داشته و معمولاً ملاک عمل مجریان قرار می‌‌گیرند؛ به عنوان مثال در حوزه‌‌ بانکی، ارزی ، گمرکی و تعزیرات بسیاری از موضوعات در عمل، تابع بخشنامه هستند.


 4. توجه به آرای مراجع قضایی و شبه‌‌قضایی و بیان مثال‌‌های کاربردی توجه به آرای مراجع قضایی و شبه‌‌قضایی و بیان مثال‌‌های کاربردی در دوره های آموزشی دادبانان به غنای محتوای دوره‌‌ی مشاور حقوقی دادبانان کمک شایانی نموده است.


 5. حضور بهترین مدرسان مدرسانی که برای تدریس هر عنوان درسی در سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی انتخاب شده‌‌اند، جزء بهترین مدرسین حقوق کاربردی کشور بوده و اساتید برگزیده، مباحث اخیر را به صورت کاربردی و همراه با تجربیات عملی و پرونده‌‌های مطروحه در دادگاه ‏ها و مراجع حل اختلاف آموزش می‏دهند.


 6. اعطای گواهی پایان دوره به تمام دانش‏پذیران شرکت‌‌کننده در سومین کارگاه تخصصی مشاور حقوقی اقتصادی ، گواهی پایان دوره از موسسه دادبانان اعطا می گردد که بی ‏شک در تقویت رزومه‌‌ دانش‏پذیران و جذب به عنوان مشاور حقوقی در بنگاه های اقتصادی ، بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری ، صندوق های سرمایه گذاری و ... که متقاضی استخدام مشاورین حقوقی حاذق هستند نقش به سزایی دارد.


تلفن پشتیبانی:

📲09104502525

⁦☎️⁩2009 9200 021


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره 09104502525 در واتساپ، تلگرام یا بله و ایتا پیام دهید.


برای ثبت نام کافیست دکمه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید ، پس از وارد کردن شماره تماس و کدپیامک ارسال شده و تکمیل نام و نام خانوادگی و ایمیل (در صورتی که برای بار اول وارد سایت دادبانان می شوید)، به درگاه بانکی برای پرداخت مبلغ ثبت نام هدایت می شوید و پس از تراکنش ثبت نام شما انجام می شود. دقت کنید پر کردن قسمت اطلاعات تکمیلی در داشبورد جهت صدور مدرک پس از ثبت نام الزامی است. برای شرکت در کارگاه نیز کافیست روی سایت ورود (لاگین) کنید، داشبورد را انتخاب و دوره مدنظر را از لیست دوره های من در داشبورد انتخاب و در روز و ساعت برگزاری کلاس دکمه ورود به کلاس آنلاین را انتخاب کنید. برای مشاهده فیلم و فایل جلسات دوره هم، فردای روز برگزاری به داشبورد خود مراجعه و از سرفصل سمت راست داخل دوره مدنظر خود در داشبورد روی عنوان جلسه کلیک و از فیلم و فایل متنی آن جلسه استفاده کنید.


توضیحات بیشتر
قیمت اصلی دوره 7,200,000 تومان
قیمت خرید بسته 5,000,000 تومان

نظرات

  • profile
    سامره سیفی پاشا

    عالی

  • profile
    ادمین دادبانان

    سپاس از همراهی شما 🌹

  • profile
    نازنین امامی

    سلام.عرض ادب. این دوره مورد نیازم و مشتاقم شرکت کنم.منتها نگران داشبوردم هستم.چون دوره های سال گذشته رو در حال گوش دادن و تهیه جزوه هستم.میشه بفرمایید دوره های سیو شده تا چه زمانی محفوظ؟

  • profile
    ادمین دادبانان

    سلام، هر کارگاه حداقل تا یکسال پس از برگزاری در داشبورد شما محفوظ است. 🌹

  • profile
    کاربر ناشناس

    بسم رب‌المستضعِفین باسلام و احترام بسیار ممنون و تبریک دوچندان به گروه باوقار و منظم و کاربردی دادبانان ایکاش درزمان سال‌های ۸۰که ماواردرشته حقوق شدیم هم این دوره ها بود و درنگاهی انتزاعی تر آموزش مبتنی برعملکردهمزمان شکل می‌گرفت و امیدوارم بگیرد با نسل‌های پیش رو این امرمحقق شود تبلیغ این دوره ها منهای پاداش نقدی اش،که درنظرگرفته شده بنده شخصا برای زکات ای باخودم هرجا بتونم تبلیغ می‌کنم و دراکثرجلسات اول رایگان شرکت کرده و آموزش‌های قدیمی را هم که سخاوتمندانه برای افرادی درشرایطی که روزگار فرازو نشیب داردو بیماری وبیکاری و مشکلات دیگر بازعزیزان دریغ نمی ورزند.اجرکم عندالله بنده حقیر حاضرم حتی کاری هم بربیادازم دراین راستا بدون چشمداشت دراین محرم الحرام به نیت خودم و باورهایم که شاید مورد پسند بسیاری نباشد رایگان هم کمک میکنم چراکه: صحبت از زنبور بی‌حاصل بُوَد باکسی درعمر خود،ناخورده نيش... ارادتمند الاحقر حاج‌میرزا

  • profile
    ادمین دادبانان

    سپاس از پیام پرمهر شما 🌹

دوره ها و بسته های پیشنهادی